مطالب مرتبط:
هزینه بلیت اتوبوس از تهران تا نجف در ایام اربعین
کنترل دقیق تخلفات اتوبوس های پاکستانی در ایام اربعین
لزوم تهیه بلیط برگشت اتوبوس توسط زائران اربعین حسینی
کنترل دقیق تخلفات اتوبوس های پاکستانی در ایام اربعین
تصاویر/ مراسم بدرقه نیروها و ناوگان اتوبوسرانی و آتش نشانی شهرداری ارومیه جهت خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی به مرز مهران و تمرچین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مرداد 1403 ساعت 11:452024-08-11اجتماعي

 تفکیک و تعیین مسیر ویژه برای اتوبوس های مسافربری در ایام اربعین حسینی در مهران


رییس پلیس راه استان ایلام از تفکیک و تعیین مسیر ویژه برای ناوگان عمومی مسافربری (اتوبوس )  در ایام  اربعین  حسینی خبر داد.

- ایسنا/ایلام رییس پلیس راه استان ایلام از تفکیک و تعیین مسیر ویژه برای ناوگان عمومی مسافربری (اتوبوس )  در ایام  اربعین  حسینی خبر داد.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی در این خصوص به ایسنا اظهار کرد: درایام اربعین حسینی که زائران از نقاط مختلف کشور با ناوگان عمومی اتوبوس به شهر مهران وارد می شوند برای تسهیل در تردد وسایل نقلیه و رفاه حال زائران حسینی خط ویژه برای مسیر رفت و برگشت اتوبوس ها به پایانه برکت (شهید رییسی) در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در این راستا کمربندی غربی واقع در رضاآباد مهران برای ورود کاروان ها و ناوگان عمومی (اتوبوس ) به پایانه شهید رییسی در نظر گرفته شده است .

رییس پلیس راه استان ایلام تصریح کرد: اتوبوس های خط بی آر تی در داخل پایانه شهید رییسی حضور داشته و مسافران و زائران حسینی را به پایانه مرزی برای خروج از کشور انتقال خواهند داد .

سرهنگ کهزادی با تقدیر از حسن همکاری زائران اربعین حسینی با عوامل پلیس راه از آنان خواست: در مسیرهای منتهی به مهران و در داخل شهر مهران از اتوبوس ها پیاده نشوند و فقط در انتهای مسیر پایانه شهید رییسی از اتوبوس ها خارج شوند تا به سهولت تردد کنند.


برچسب ها: رییس پلیس راه استان ایلام - رییس پلیس راه استان - ناوگان عمومی - پلیس راه استان - اتوبوس - رییس پلیس راه - ایام اربعین حسینی
آخرین اخبار سرویس:

 تفکیک و تعیین مسیر ویژه برای اتوبوس های مسافربری در ایام اربعین حسینی در مهران

 تفکیک و تعیین مسیر ویژه برای اتوبوس های مسافربری در ایام اربعین حسینی در مهران